15 juni 2010

Trögt

Det mesta är rätt trögt för tillfället. Lite dåligt med uppdateringar här som ni märker, men jag har ju inte så många läsare så ni överlever säkert utan inlägg i några dagar. ;)

Bokat att vi ska vara i Varberg och på Läjet till midsommar. Kan ju vara roligt eftersom vi alltid annars är i Gånghester och härjar.
Jag brukade vara just på Läjet och fira midsommar när jag var barn. Det var det klassiska med dans runt midsommarstång, krans i håret och fin klänning. Kan tänka mig de två första i år, men ingen klänning för mig. Inte riktigt min stil..

Jag hoppas Mille kommer uppskatta det också. Vi var iväg här hemma förra året och det var nog lite roligt då, trots att han inte var så gammal då.

Jag har ju dessutom en ingift morbror som är duktig trubadur, Calle Karlsson, så det kommer nog bli ett riktigt traditionellt firande i år.

Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar