3 juni 2010

Suckit..

Mitt internet i mobilen fungerar inte för tillfället. Jag trodde ju att det var mitt bloggprogram som strulade, men det visade sig var lite mer som inte heller funkade, typ allt.
Tyvärr tog det lite tid innan jag insåg det och jag hann att göra en fabriksåterställning på mobilen = hela telefonen rensas på alla program och man får helt enkelt börja om från början.

Jättekul - verkligen.

Idag har jag både chattat, mailat, träffat personligen och ringt till både Telenor och HTC. Allt för att få lite klarhet i vad som är fel.
Det sista samtalet till Telenor gav alltså svaret att det är ett fel i en driftsmast i Boråstrakten och att de håller på att försöka laga det här.

"Du får ha lite is i magen och vänta, så kommer det att komma igång igen, snart."

Vad fan... jag är ju beroende! Jag har ingen is, framförallt inte i den här värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar