8 juni 2010

Full fart!

Hela helgen har varit fullspäckad med aktiviteter och jag har inte fått tummen ur att skriva om nåt.

Fredag var det i alla fall 8-års kalas i Gånghester med tacos och trevligt sällskap. Fick dessutom se prov på stor konstnärlig talang!


På lördagen var Fia på bortamatch (som gick bra, de vann mot Sil med 1-0 och tabellen ser riktigt bra ut för tillfället.) så jag och Mille stannade kvar i stan och gick till Annelundsparken med Nina, Marina och Noah.
Det har blivit jättefint där med en stor lekplats som passar för alla åldrar. Kan verkligen rekommendera den till alla barnfamiljer!


På kvällen var det en väldigt trött och nöjd kille som somnade gott i sin säng...

I söndags blev det en dagstur till Varberg för att lämna gasolgrillen som vi haft huserad på vår altan över vintern. Premiärinvigd blev den dessutom. Så gott så...

Fast innan det hann vi med att kolla på Erik, Fias kusin, som körde ungdoms-SM i motocross.
När vi kom till banan så var jag totalt ointresserad och "couldn´t care less" liksom, men när vi väl stod och kollade på heaten så blev det riktigt spännande - som alltid när det är någon man känner som är med och tävlar/spelar.
Så jag är inte den som är den, jag tyckte det var rikigt kul!

Synd att resultatet inte blev som önskat dock.. men nästa gång kanske! Det är visst fler tävlingar i sommar vi kan kolla på.

Fullmatad helg som sagt och nu är det vardag igen och om en månad har jag semester. Tiden bara rusar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar