29 november 2012

Gammal vänskap

För några veckor sen var en av mina bästa barndomsvänner hemma och hälsade på. Hon stannade över helgen och vi pratade verkligen non stop från fredag kväll till söndag förmiddag när det var dags att resa hem igen.
Vi har en vänskap som man känner att den kan vara hela livet och även om vi inte har pratats vid på flera år, så känns det "som igår" när vi väl gör det. Det är sådan vänskap Jag värdesätter mer än någon annan..

Hon är ganska anonym av sig, men jag fick faktiskt tillåtelse att lägga upp en bild på henne, så det tänker jag faktiskt göra. :)

Tack för besöket Åsa!


4 kommentarer:

  1. WOW!!! HAR DU LYCKATS FÅ LÄGGA UPP EN BILD?? ME LIKE! :D

    Ni är verkligen (du och hon) de absolut bästa vänner man kan önska sig! Håller bara helt med i ovanstående. det känns inte som att man inte pratat på länge när vi träffas. Ska bli så kul att se hur det blir när vi TRE förenas samtidigt igen!
    Alla som anser att TRE TJEJER inte kan vara kompisar. UP YOURS!!! Vi har alltid fungerat som bäst när vi är alla tre så som jag ser det!

    <3 En ovärderlig vänskap från barnsben! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt att höra och jag kan BARA hålla med! Det känns nästan som man "sviker" när man träffas på tu-man-hand istället för alla tre. Det är en som saknas liksom och snacket blir avhugget. Skum känsla, men det ÄR verkligen så. Jag tror 50% av våra samtal invovlerade även dig. :)

      Jag LÄNGTAR till en Treträff! :))
      <3

      Radera
  2. ÄLSKAR ER!!!Jag är såå glad och tacksam över att ha er som mina vänner <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma! ..och vilken härlig kärlekstråd det här blev.. :))

      Radera