17 juni 2011

Den var god, mamma!

Prinsen har varit så rolig på nätterna ett tag nu. Han har varit lite halvtrött, men ändå pratat en del när han kommit in till oss, som han ju gör emellanåt.
Den här veckan har han vid två tillfällen sagt, när han har ätit upp sin välling:
- Den var god, mamma!

Sen har han lämnat ifrån sig flaskan och vänt på sig och somnat.
Sååå go´!
Jag hoppas han kommer lära sig att säga samma om den vanliga andra maten också.
:)

Imorse sa han att han ville ha en sommarpresent!? Han ville ha en väska, "Precis som du har mamma!"
Jag frågade om det skulle vara nåt mönster på väskan.
- Nej, men den ska vara vit och ha en bild på.

Något tips på vart jag hittar en sån?
;)

6 kommentarer:

  1. Här kanske

    http://www.fujidirekt.se/asp/_products/_vaska/index.asp

    SvaraRadera
  2. Attans! Helen hann före :)

    SvaraRadera
  3. hej,men söte då!! han är såå cool! =)snart dax att gå å se bilar på bion..synd att jag inte var hemam då hade jag gått med han! kram

    SvaraRadera
  4. Det blir det Absolut!! :) ..och det kommer fler filmer du kan få gå på bio med honom på. ;)

    SvaraRadera