16 maj 2011

Tack, älskade syster!

Jag och Fia har lyxat i helgen - vi har varit på Asia Spa på Varbergs Stadshotell och verkligen njutit av att bara vara..

De har bassänger med olika "massagestationer" och vi båda kände att det verkligen var en välbehövlig paus från vardagen att bara få sitta där och njuta. Jag tror det bästa var den riktigt varma poolen med ca 40 grader och en skön utsikt över Varberg och Fästningen i bakgrunden. Lägg till ett vårigt regn som smattrade på rutan och taket.. alldeles tyst och stilla..

Underbart!
Tack Miranda, vi älskar dig!

4 kommentarer:

  1. Det är underbart där... Så enkelt och så härligt. Fantastiskt att bara får vara!
    Vi har åkt med vår mammagrupp två gånger på sommaren, när det är extra bra pris på dags-paket!
    Lovely!
    Det var ni värda!

    SvaraRadera
  2. Bra tips, det ska vi tänka på om vi åker dit igen.. eller om jag fjäskar med syrran igen. ;)

    ..och tack! :))
    Det är ALLA värda, sån lyx!

    SvaraRadera
  3. Visst är det ett underbart ställe!! Mattias och jag var där som första utflykt när EmmaLi var bäbi. Det var första gången jag fick bada efter förlossningen och jag satt i den där grunda varma vackra bassängen huuur länge som helst och bara njöt. Tias tröttnade efter en kvart men jag hade nog kunnat sitta där än! - jag älskar ju att bada badkar :)

    Vilka superduperfinafoton på er också! Snygga ni är, båda två!

    SvaraRadera
  4. Ja där var verkligen min favorit också, även om jag INTE är en badkarsmänniska alls egentligen, men det var sån lugn och ro därinne.. och regnet på taket och rutan var verkligen pricken över i:et..
    Fantastiskt..
    Jag hade också kunnat sitta kvar där än om jag hade fått. :)

    ..och Tack! ;)

    SvaraRadera