7 maj 2011

Cirkus är läskigt!


Förra året gav vi cirkus en chans för Milles skull och det visade sig vara helt ok, om jag inte minns fel. Jag omvärderade min gamla negativa inställning till den här sortens underhållning och blev (nästan riktigt ) positiv!

...ändå tills idag, när vi gjorde(gör) ett nytt försök på cirkus Skratt!

Det här bekräftar åter min aversion för det hemska fenomenet och jag vill bara gå hem!

Prinsen har varit både totalt ointresserad och nu lite underhållen, så för hans skull stannar jag, men säger - ALDRIG MER!!

6 kommentarer:

  1. I den halvan av min familj som var på samma cirkus blev det succé! Emmi stampade takten hela tiden! Roligast var "mormor", det tyckte både hon och kompisen vi gick med.

    Festligt att vi kan tycka så totalt olika om samma sak!

    SvaraRadera
  2. Verkligen lustigt ja!?
    Vi tycker det var så dryyyyygt och Mille satt mest och lekte med sin visplampa!

    SvaraRadera
  3. Jag var en dålig förälder... Maali fick ingen visp... Kanske därför hon uppskattade cirkusen? :)

    SvaraRadera
  4. Inte dålig alls! Mycket SMART!

    SvaraRadera
  5. Fast vet du, Cirkus Skratt var verkligen kass.... Vi var förra året också ( fast vi gick i pausen för den började vid 18.30 då tror jag) och då skrattade både jag och barnen högt många ggr. Den här gången...Nej.
    Och lilltjejen som var med oss undrade liksom jag vad f-n Herkules skulle spika i spikskrället för, om han ändå tänkte dra ur den direkt!?
    Tur att det inte var stora pengar iaf. I barnens ögon är det magiskt med cirkus, hur tråkigt det än är :P

    SvaraRadera
  6. Men vad fasen vad konstigt då när Ullisen var helt nöjd med cirkusen? Frågan är om vi ens fick se samma föreställning??

    *haha** jag undrade också om spiken.. ;)

    SvaraRadera