3 oktober 2010

Idag, en Bra Dag!


Sitter och äter lunch, skriver i dagbok och lyssnar på Burning på Idol. Underbar låt...

Jag är på sjukhuset och har pratat med mamma i nästan två timmar. Härligt!!!

Hon blev trött och behövde vila lite och då passade jag på att äta.

Prinsen och älsklingen är kvar hemma, han är förkyld.. men mamma fick prata med honom i telefon i alla fall. Hennes ögon lyste. :-)

SÅ himla glad att hon är bättre. Idag får hon byta till ett "piggrum'. Hon är alltså tillräckligt bra för att flytta och ligga i ett grannrum, så de som är sjukare kan få hennes plats.

Positivt!

Idag är en Bra Dag!!

4 kommentarer:

  1. Oj, oj... jag har levt i mörker och visste inte vad som hänt. Fruktansvärt!
    Såg någon kommentar på facebook om att din mamma blivit bättre. Men jag anade inte...
    Nu kan jag uppdatera mig bättre med internet hemma igen.
    Verkar dock som allt verkar gå åt rätt håll. Det är jag glad för. Du får hälsa till Mia.

    JÄTTEKRAM!

    /Maggan

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa dina inlägg! Låter underbart! Kram från Lindie

    SvaraRadera
  3. Lindie; jag gillar dina inlägg också.. Iris är en sötnos! ;)


    Maggan; klart du inte kunde veta.. det är ingen fara. Nu har det värsta dock vänt tack och lov.
    Jag ska hälsa henne från dig, lovar. Vi måste prata nån dag också..
    Stor KRAM till dig också!!

    SvaraRadera
  4. Jo, jag kom också på att det börjar bli dags att prata lite...
    Vi får se om min bredbandstelefon kan börja fungera någon gång också... Lite less på det nu. Skulle ju blivit inkopplad i måndags samtidigt som internet. Tror den var igång på natten en sväng vid 02 mellan tisdag onsdag... (eller så drömde jag när jag gick på toa - såg dock ut som alla lampor lyste på modemet)MEEEN... jag är ju självklart nöjd att internet fungerar superbra. =)

    Kram!
    Maggan

    SvaraRadera