16 januari 2013

Lägesuppdatering!

Ja det är lite sparsmakat med inlägg numera, jag har ju fastnat i Instagramfällan och en bild säger ju mer än tusen ord, som bekant. Där räcker det dessutom med en snabb mening för att komplettera inlägget. Här är det lite mer fundera, fnula och tänka när man ska göra ett inlägg.
Jag "instagrammade" väl i och för sig rätt flitigt här också ett tag, bara det att jag tappade stinget när bloggstrulet började härja för ett tag sen och bilderna inte accepterades... och sen var det kört när jag istället hittade Inst.

Nåååja... ursäkter och förklaringar i all ära, men det var ju inte det jag skulle hålla på med.

Nu är det alltså omstart/nystart med säsongen på jobbet och idag går bussen till Stockholm och Formex. Tufft jobb i dagarna fem (och en halv) och jag är såå tacksam att vi åker buss både hem och dit så man får tid på sig att samla kraft.
Så schemat för denna och nästa vecka ser ut så här:

Idag onsdag 12.50 Buss till Sthlm
Tors-sön Mässjobb
Måndag hemresa
Tisdag nästa vecka jobb på kontoret
Onsdag nästa vecka bil till Norge
Tors-sön Mässjobb
Måndag hemresa
Tisdag veckan därpå - tillbaka på kontoret.

A walk in the park! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar