9 oktober 2012

Syster Sol

Det är min syster det.. där solen är, där vill hon vara...

Idag fick hon luft under vingarna igen och åkte (tillbaka) till Sydney för några månader, sen vidare till sitt älskade Thailand och efter jul blir det Malta. Till nästa sommar är hon hemma hos oss igen och vi saknar henne alldeles otroligt redan.
Foto: Robert Svensson
Foto: Robert Svensson
Foto: Robert Svensson
Foto: Robert Svensson
Foto: Robert Svensson
Foto: Bim Jakobsson
Foto: Kristin Lagerqvist
Foto: Kristin Lagerqvist
Foto: Kristin Lagerqvist

4 kommentarer:

  1. Så himla fin hon är! Underbart att fara runt som hon gör. Tänk vad mycket intressanta människor man kan möta. Jag är verkligen faschinerad över livsstilen!
    Jag skulle inte själv fixa att leva så tror jag men det är jättekul att läsa hennes blogg när hon är på dessa underbara platser.
    (Hoppas du kommer blogga en del Miranda!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är både stolt och avundsjuk. *haha*
      Jag är lika imponerad över allt hon gör som du och det är en välsignelse att det finns internet där vi kan följa henne och prata med henne trots att hon är på andra sidan jordklotet.

      Radera
  2. Foto 6/9 har jag tagit :P

    SvaraRadera