17 oktober 2012

Netflix

Någon som testat?
Utvärdering?

4 kommentarer:

  1. Jag rekade lite inför min bloggning om det igår men jag har inte testat det själv. Har ni testat nån av de andra streamingtjänsterna? Jag är illa sugen på HBOs tjänst när de väl kommer hit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag har inte testat någon av de andra heller, vet knappt vilka som finns mer än HBO?
      Det finns ju många serier jag kan tänka mig att kolla på och en sån service vore ju super, om man som bonus kan få dem textade är ju super!

      Radera
  2. Här i USA är det väldigt populärt.. Var o varannan människa har Netflix, Min roomate har det också, så jag har haft lite erfarenhet av det.. Jag vet inte vad som kommer finnas på netflix i Sverige men i USA finns ju typ alla program du kan tänka dig, filmer kan vara lite lurigare. Dom har ett bra utbud men det är många bra som fattas.. Det som kan vara segt är att vissa populära program kan man inte bara streama utan man får köa dom typ och så får man vänta ett visst antal dagar eller nåt för att få tillgång till dem. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen, tack för info!! Ja jag är onekligen nyfiken, men HBO är ju lite lockande också...

      Radera