9 mars 2012

Kommentarsfunktionen i Blogger

Jag läste ett bra tips idag. Nu har Blogspot startat med trådade kommentarer, d v s att istället för att jag skriver en vanlig kommentar där jag svarar på er kommentar, så kan jag svara på varje kommentar nedanför. Här kan du läsa om hur du fixar det själv, om du har en egen blogg.

Något jag saknar dock med nya kommentarfunktionen är att man inte längre verkar kunna kryssa för att man ska få ett mail om man kommenterar hos någon annan och den personen sen svarar på min kommentar. Det var mitt enda sätt att hålla reda på vilka kommentarer jag gjort. SAKNAR!


Edit lite senare: Med lite hjälp hittade jag det där med följa kommentarfunktionen och det funkar!
Om du vill ha kommentarer på mail så du kan se när du får svar på nåt du kommenterat i en blogspot-blogg så klickar du bara på länken som heter "Registrera dig via e-post" som syns här nedanför.
Precis vad jag var ute efter! Superbra!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Nu har jag fixat så det fungerar så på min sida också... så kan du regitrera dig via e-post så du kan ha koll på kommentarsvaren. ;)

    SvaraRadera