11 november 2011

Elfte i elfte tjugoelva

Jag får väl ta mitt ansvar och skriva in mig i blogghistorien på dagens viktiga datum:
11/11-11

Jag glömde av när klockan stod på 11.11 och en halvtimma senare påminde en kollega om det när hon sa att "det hände ju inget!?" som att det var en sån där domedagsdag idag.... vilken tur vi hade. ;)

Nej, jag tror istället är det är lite extra energier som surrar omkring idag och det är ju inte heller fel med fullmånen som skiner över trädtopparna.
Samla på er så mycket ni kan av det positiva omkring er. Det är såna här påfyllningar vi behöver emellanåt.

Jag samlar på mig en massa idag, helst efter den här mardrömsveckan som varit. Har haft en deadline på jobbet som skulle hållas och det var verkligen i sista sekund som jag blev klar. Utöver det har det varit andra saker som har gett väldigt negativ energi och idag var det med lätta steg jag åkte hem från jobbet faktiskt...


Ikväll har vi Svenssonska Fredagsmyset med Linda och Alvin som är här och förgyller med sitt sällskap.
Tessan är på BB med nyfödde lillebror Noel som passade på att komma till världen igår natt. Han ville inte stanna inne en dag till och komma på det magiska datumet, men om jag gissar rätt är 10/11-11 också ett ganska magiskt datum! :)
GRATTIS till er nye lille bebis Noel!

2 kommentarer:

  1. =) Jag totalskippade att uppmärksamma 11.11.11.
    Tideräkningen är ju ändå något som människan hittat på... Fullmånen däremot!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Så sant, och DEN påverkar verkligen!

    SvaraRadera