12 juni 2013

Blir så trött..

..på folk som är KORKADE!

..och NEJ, jag orkar inte ens utveckla!

6 kommentarer:

  1. Joooo!!! Utveckla! jag vill också förvånas över folks dumhet!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. *hehe* Bara att öppna en tidning egentligen..

      Radera
    2. Sant. tänkte om det var något specifikt,men det var mer mänsklighetens generella dumhet som drabbade dig alltså? Jobbigt sånt. Tack för “blomman“ ! Vägde upp min översvämning lite grann :)

      Radera
    3. Det var lite bådeock faktiskt.. fast vissa händelser passar sig inte att utveckla i offentlighetens rum. ;)

      ..och var så god, det var så lite så. Jag förstår precis hur du känner och samtidigt är jag ibland en av dem som INTE hör av sig till mina vänner, men ALLTID har dåligt samvete för det.
      Så att uppmuntra en nybliven vän är inte för mycket begärt. Internet är ganska bra på det viset. Jag KAN höra av mig, även om det så bara är med ett litet "hej"...

      Radera
  2. Jag blir också lite nyfiken, men... jag förstår din tanke totalt och känner igen mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. *haha** Nu i efterhand kommer jag inte ens ihåg vad det var jag blev sur på!??

      Radera