13 maj 2013

Saker som händer

Det händer saker som gör mig glad och förhoppningsvis är andra glada nu också..

Jag är i full färd med att hjälpa vänner som ska gifta sig om en månad, med att göra programblad. Roligt, spännande, men även pillrigt och trixigt.

Jag letar klänning till sommarens begivenhet, men vet inte vad jag vill ha. Tror en kort är roligare än en lång, trots att jag fått låna en vacker långklänning av godaste vännen och kollegan. Får t o m låna med mig skor hem som kanske passar till.

Men jag letar vidare..

Hittar även så mycket inspiration i Krickelins bilder och vill bara ha, ha, ha. Både hennes språk och bilder ger så mycket energi att jag inte riktigt vet vart jag ska börja.

Sommaren är på väg och jag längtar, men vill inte att den bara ska susa förbi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar