24 april 2012

Nya lurar

Jag har en tendens att slösa slut mina hörlurar och nu har jag gjort det igen.

Kanske inte så konstigt med tanke på att jag använder dem ibland flera timmar om dagen. Jag lyssnar väldigt mycket på böcker numera och då blir det en hel del timmar. När jag tränar flänger sladden hit och dit och då blir det slitage, såklart.

Jag har hittat mina favoritlurar i Urbanears Bagis för de funkar även som headset till telefonen = superbra!
Jag har avverkat ett par gröna (favoritfärgen) som tyvärr dog i en ljuskopp med stearin på en restaurang och ett par röda, som fått glapp i sladden. Igår investerade jag i ett nytt par och redan idag ångrar jag att jag tog färgen jag gjorde, men jag får väl överleva eftersom lurarna är så bra.

JO, de ÄR bra, trots att jag avverkat två par redan - jag är en flitig användare bara! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar